Goalplayer.com kiest voor Tilter.

Stel je voor, je hebt gewerkt bij #Ajax, #Galatasaray, #ManchesterUnited #Bayernmunchen en #FCbarcelona. Je hebt je sporen verdient als visionair en innovator in een branche die letterlijk van iedereen is... voetbal. Je wilt opgedane ervaringen opschrijven en de nieuwe generatie voetbaltrainers, coaches en begeleiders, keepers... eh, nee, Goalplayers (want daar gaat het over) een nalatenschap geven. Een boek is niet zomaar af. Wat kan je dan voorafgaand doen? Wachten totdat je boek af is? Of kenbaar maken dat er gedachtengoed aankomt? Delen waar je nu staat en wat je van plan bent?

De eeuwige discussie bij veel visionairs. Dat is timing. Niet te ver op de doelgroep vooruit lopen. Geen haast hebben, maar zichtbaar maken waar je staat. Ook al heb je wellicht nog niets concreets te bieden. Op dit moment hebben wij aan Frans Hoek deze strategie geadviseerd. check www.goalplayer.com Rustig aan, het feest van de lancering komt vanzelf.

#visionair #innovator #voetbal #goalplayer #storydoing #positionering #strategie #businesscreative

Ron van Gils

I am a Business Creative... Walking the road of creation, innovation and change. Writing a book about StoryDoing for organizations.

http://www.ronvangils.nl
Vorige
Vorige

Weg met de tunnelvisie, hallo Tilter

Volgende
Volgende

Andre Heuvelman Cultureel visionair.